Weliswaar heb ik me via deze site aan u voorgesteld, maar ú heeft mij gebeld, geappt of gemaild. De kop is eraf! Wat gaat er nu gebeuren? Dit 6 stappenplan geeft inzicht. 


1. De kennismaking


Ok, voordat we met elkaar in zee gaan is het fijn om te weten of dat het klikt met mij, met u en uw vraagstuk. Er is natuurlijk niets makkelijkers dan klakkeloos klussen aannemen om aan de vastgestelde omzet te komen. Maar we steken er beiden onze tijd en úw geld in. Laten we er dan ook het maximale uit zien te halen, samen. Toch?


2. Openheid van zaken


Mochten we na de eerste stap verder willen met elkaar dan wil ik uw wensen en ideeën leren kennen! Gewoon: door erover te praten. Ik hoor graag waar het wringt, wat u visie is, wat uw kwaliteiten zijn, welke niet en wat uw verwachtingen zijn. Transparant en openheid van zaken. Dit alles in het voordeel van ons beiden.


3. De analyse


In deze stap verdiep ik me graag in uw product of dienst, doelgroep en kansen. Met uw inspirerende verhaal en kennis over uw product of dienst, gekoppeld aan mijn creativiteit kom ik het snelst tot een helder en origineel concept (idee) voor uw (reclame of communicatie) vraagstuk.


4. Het concept


Vervolgens bedenk ik in goed overleg de creatieve middelen om het concept uit te werken. Het concept zal uw zaken nieuw leven in blazen, of uw nieuwe zaak voorgoed op de kaart zet. Middels krachtige ontwerpen. Met lef en passionele gedrevenheid voor communicatie en reclame. Via doordacht gekozen media. Maar vooral: met verstand van zaken.


5. Werk aan de winkel


Alle middelen zijn ingezet en concepten uitgewerkt. Klaar om omgevormd te worden tot de daadwerkelijke doeltreffende reclame en communicatie uitingen. Het ontwikkelen van uw website, ontwerpen van de advertenties. Ontwerpen van banners en landingspagina's voor de opening van uw zaak. Persbericht in de pen. Ja, best veel. Maar geen zorgen, ik neem u het werk uit handen en blijf het aanspreekpunt in dit traject.


6. Bloed, zweet en tranen


We hebben ons onvoorwaardelijk ingezet om deze klus te klaren. Alle ontwerpen zijn goedgekeurd, techniek getest en gecheckt en nog eens gecheckt en we staan aan de vooravond van de live gang van uw website, lancering van de advertentiecampagne of opening van uw nieuwe zaak. We klinken de glazen. De volgende dag bellen we elkaar op en bespreken we hoe het u tijdens onze samenwerking vergaan is. Ik hoop dat u er dan net zo van heeft genoten als ik. 

 



Mooi, u bent door de stappen heen. 

En ... Wat denkt u? Nieuwsgierig naar welke creatieve reclame en communicatie oplossingen ik voor u kan bedenken?
 


Joni Simon Peña
 

Neem contact op

 

 

 


Van ons tweeën bent u degene met het meeste lef!