de bruin wegmarkering en parkeervakken belijning website jsp reclame reclamebureau gelderland 

Links- of rechtsom; De Bruin Markeringen

Wat willen we toch allemaal uniek of bijzonder zijn door outside of the box te denken of buiten de gebaande paden te treden. Deze specialist houdt zich toch liever aan de begrenzing van de regels. Dit alles in het belang van uw veiligheid en heldere wegbewijzering. Patrick de Bruin, specialist in wegmarkering en parkeervak belijning, verzorgt helderheid in de structuur van het parkeren en industriële symbolen; snel, vakkundig en tegen een scherpe prijs.

 

Het project

Patrick de Bruin belde mij op en liet mij weten dat hij op zoek was naar een iemand die hem zou kunnen helpen met het ontwikkelen van een nieuwe website voor zijn dienstverlening. Zonder enige twijfel zei ik: "Dan ben je bij mij aan het goede adres!" Een zin die je wel heel vaak tegenkomt, maar goed, hij klopt wel. Alleen zag ik dat er meer aan de hand was dan alleen 'de website'. Wat mij direct opviel was het logo dat niet helemaal lekker smoelde. Veel info en lijntjes, maar weinig stijl en karakter waar Patrick juist voor staat. Ondanks dat Patrick in eerste instantie niet mee wilde gaan in mijn verhaal van het logo, heb ik hem toch een offerte aangeboden voor een nieuwe website én een nieuw logo. Het duurde even, maar hij moest wel bekennen dat hij enorm nieuwsgierig was naar het nieuwe logo. Offerte was akkoord en we konden aan de bak. Ik schakelde uit mijn directe netwerk een goed bevriende online marketeer, die zorg zou dragen voor relevante content voorzien van SEO en ondersteund door SEA. Mijn eerste taak was om het logo een nieuwe doop te geven.

 

Zaken aangepakt:  

  • Nieuw logo
  • Nieuwe (responsive) website
  • Interview met Patrick en online marketeer
  • Content website; tekst en beeld
  • Inzet van SEO en SEA

 

Resultaat

Het was even een hele stap voor Patrick. Afscheid nemen van zijn logo, zijn verhaal overdragen aan onze online marketeer en dan ook nog eens investeren in een nieuwe website. Een investering waarvan je hoopt dat-ie wel z'n werk zal gaan doen. En dat deed het. Zijn paginabezoeken waren in de maanden daarna gegroeid en mede door de sterke content en professionele uitstraling van zijn dienst heeft potentiële klanten ervan overtuigd dat Patrick de juiste man om binnen de lijntjes te kleuren. Nazorg is er nog steeds in de vorm van het bijstellen van de SEA en het uitbreiden van zijn website met pagina's over zijn nieuwe diensten. Bijvoorbeeld; instappen in de 1,5 maatschappij.
 


 

Meer informatie over bedrijfsidentiteit? 

Wilt u meer over het laten ontwikkelen van een website, reclame of communicatie uitingen ter versterking van uw bedrijfsidentiteit?
 


Joni Simon Peña
 

Maak een afspraak

 

 

 


Binnen de lijntjes kleuren is in dit geval kwestie van veiligheid en weten waar je moet zijn. Patrick de Bruin is daar helder in!